2016. február 4., csütörtök

Fontos a hit

Egy idézet mára is, természetesen most is irodalmi műből.

Úgy gondoltam, ebben az évben minden nap megosztok egy irodalmi műből idézett, pozitív életszemléletet sugalló gondolatot. Nem azért, mert divat, hanem, egyrészt azért, mert született optimista vagyok, és igyekszem pozitívan állni a világhoz és erre ösztönzök másokat is, másrész – és sokkal inkább – azért, mert a közösségi portálokat ellepte azoknak a bloggereknek az „okoskodása”, akik gyakran csupán egymás után hányt sorokkal, minden tartalom nélküli szövegekkel buzdítanak arra, hogy mosolyogj, mert az élet szép. Hogy mit gondolok ezekről az idézetekről, idei első bejegyzésemben megírtam, aki kíváncsi rá, elolvashatja ITT.

Én úgy gondoltam, sokkal kellemesebb lenne, ha irodalmi művekből olvashatnánk a pozitív életszemléletet sugalló gondolatokat. Úgyhogy ebben az évben versekből, regényekből idézve  itt és a facebook oldalamon is megmutatom, mennyivel szebben vagy frappánsabban ki lehet fejezni a pozitív életszemléletet, mennyivel több bölcsesség rejlik egy-egy irodalmi mű pár sorában, mint egy blogger „okoskodásában”.

A mai idézet:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése